RSS

Muka ku….

15 Jun

Aiseh….muka ku makin hari sangat terrible oke??

My friend said to me :

Sha..ko pake je la SKII balik…dulu aku tgk muka ko gebu jer…walupun ko gelap..tak putih…tp kulit ko cantik….hahahaaaa…..

Sebabnye muka kite dah teruk pulak…parut sana-sini…kite dok picit jerawat jer…huhuhu…pastu…whitehead pulak dah…hampeh…laaa ni..kite pakai product murah giler…rm50 hengget pun tak sampe….kite nak membuktikan bahawa pakai produk murah pun oke punye…tapi terbukti memang tak lah!!!! kite dah la tak cerah..pakai produk murah….hambek ko..makin kelabu asap….

tapi tade bajet dah nak beli skII…kite kumpul duit untuk benda lain lakkk..aiseh….macam mane nih????

 
Leave a comment

Posted by on June 15, 2010 in Uncategorized

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: